שאלות נפוצות - דילים לחופשת קיץ
דילים לחופשת קיץ עד 50% הנחה

שאלות נפוצות


1. מתי מסתיימים מבצעי חופשות הקיץ?

המבצעים יסתיימו בתאריך אקראי.


2. למי מיועדות החופשות הבלעדיות עד 50% הנחה?

רק חברי מועדון פתאל וחברים ומצטרפים חדשים יוכלו ליהנות מהדילים הבלעדיים עד 50% הנחה


3. האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

לא, המבצעים זמינים באתר פתאל על הזמן בלבד. 

 

4. מהם מועדי החופשות שמפורסמים בדילים?

כל הדילים בנויים כך שיתאימו במיוחד לתאריכי קיץ 2025 יולי אוגוסט.


5. האם אפשר לבחור תאריכים ספציפיים?

לא, התאריכים לדילים קבועים מראש ואינם ניתנים לשינוי. 

 

6. אילו מלונות משתתפים במבצעי החגים?

מגוון מלונות נבחרים ברשת.

 

7. האם ניתן לבצע הזמנה למספר חדרים תחת אותו שם?

 לא, ניתן לבצע חדר אחד על שם אחד בלבד. לתשומת לבכם, יש להציג תעודה מזהה בהגעה למלון.

 

8.  מהו בסיס האירוח בדילים?

בסיס האירוח בדילים משתנה בין מלון למלון. ניתן לראות את בסיס האירוח בדיל עצמו באתר.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, התוספת תהיה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר >

 

9. מהי עלות הוספת ילד?

ילד נחשב מי שגילו בין 2-12 שנים.

תוספת ילד לחדר משתנה בין מלון למלון. ניתן לבחור את הרכב החדר הרצוי במהלך ביצוע ההזמנה.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, התוספת תהיה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר >

 

10. מהי עלות הוספת תינוק?

תינוק נחשב מי שגילו בין 0-2 שנים.

המחיר המלא להוספת תינוק הינו 55 שקלים ללילה. הנחת הדיל תקפה במקרה של הוספת תינוק,

והעלות תיגזר מתוך המחיר המלא (לדוגמא, במקרה שהנחת הדיל היא 50%, עלות הוספת התינוק תהיה 50% מתוך 55 ש''ח).

כמו כן, ישנם מלונות בהם הוספת תינוק כרוכה גם בשדרוג החדר בתשלום נוסף.


11. מהי עלות שדרוג החדר?

עלות שדרוג החדר משתנה בין מלון למלון. הנחת הדיל תתאפשר שבוע מרגע ביצוע ההזמנה

עבור חדרים המונים מעל 18 מסוגם במלון ועד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה.

במקרה שסוג החדר אינו מונה מעל 18 חדרים במלון, עלות השדרוג במחיר מלא.

את השדרוג ניתן לבצע בעת הליך ההזמנה.


12. מהי מדיניות הביטולים?

מידע לגבי מדיניות הביטולים ניתן לקרוא בתקנון האתר>

 

13. האם ניתן לשלם בתשלומים?

מידע לגבי מדיניות התשלומים ניתן לקרוא בתקנון האתר >

 

14.האם הדילים נמצאים גם באתר הבית של רשת פתאל?

לא, הדילים בלעדיים לאתר פתאל על הזמן בלבד ורק דרכו ניתן לבצע את ההזמנה.

 

15. מתי משלמים על ההזמנה?

התשלום מתבצע מראש, באמצעות כרטיס אשראי בלבד ועפ"י מספר התשלומים שנקבע ע"י מזמין האירוח באתר.

לאחר מכן לא ניתן יהיה לשנות את מספר התשלומים . מידע נוסף בתקנון האתר >

 

16. האם מועדון "פתאל וחברים" מזכה בהנחה נוספת על המבצעים?

בהחלט. חברי המועדון יוכלו ליהנות מהנחה נוספת בסך 10% בלבד על המבצעים הקיימים.

ניתן להצטרף או לחדש את החברות במועדון תוך שבוע מרגע ביצוע ההזמנה בלבד.

ההנחה ניתנת רק על חדר אחד, בתנאי שהמועדון תקף בזמן האירוח, בהתאם לתקנון האתר >

 

17. האם חברי "פתאל וחברים" זכאים להנחה עבור שדרוגים/ ארוחות?

כן, חברי המועדון יוכלו ליהנות מהנחה בסך 10% בלבד מהמחיר המלא של השדרוג/ הארוחה.

 

18. האם קיימים גם חדרי נכים?

קיימים חדרי נכים בכמות מוגבלת בהתאם לכל מלון, אך לא ניתן לציין בקשה לחדר נכים בעת ההזמנה במבצע.

אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות: 03-5110095 ולבקש להעביר את ההזמנה לחדר נכים.

 

19. כיצד יודעים שההזמנה בוצעה ונקלטה בהצלחה?

בסיום התהליך, יישלח אישור הזמנה למייל. ללא אישור זה, ההזמנה אינה תקפה.

 

20. האם קיימים חדרים עם דלת מקשרת?

כן, בתוספת תשלום. כמות חדרים אלה מוגבלת בהתאם לכל מלון.

לא ניתן לציין בקשה לדלת מקשרת בעת ההזמנה במבצע,

ולכן אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות ולהגיש את הבקשה: 03-5110000


21. האם במסגרת "הטבת הלילה ה-11" לחברי מועדון, ניתן יהיה לצבור לילות בחופשות אלו?

לא, משום שצבירת הלילות אינה כוללת את אתר פתאל על הזמן וחברים, בהתאם לתקנון המועדון>


22. האם ניתן לרכוש דיל עבור מישהו אחר?

"הדילים הינם אישיים ואינם ניתנים להעברה".


צאו גאונים ושריינו עכשיו חופשה לקיץ!.

צאו לחופשת קיץ לוהטת עד 50% הנחה>




לראש העמוד