שירות ותמיכה

שירות ותמיכה

אנחנו כאן בשבילך אם לא מצאת תשובה לשאלה שלך:

לא קיבלת אישור הזמנה?

רוצה לשאול, להתייעץ או כל נושא אחר?

נשמח לשמוע ממך

נחזור אליכם תוך 48 שעות
אנא תקן את השדות המסומנים
אני מאשר/ת קבלת חומרים פרסומיים מרשת מלונות פתאל
אייקון הודעה נמסרה

קיבלנו את הפנייה שלך, תודה!

נציגי פתאל על הזמן ייצרו איתך קשר תוך 48 שעות.
בינתיים, אפשר להכין קפה ולבדוק את המבצעים החדשים שהוספנו בשבילך.

טלפון שירות לקוחות

טלפון 03-5110095
כתובת האורגים 24, אשדוד
שעות פעילות:

א-ה: 08:30-18:00

ו: 08:30-13:00

מרכז הזמנות

טלפון 03-5110095
כתובת האורגים 24, אשדוד

הנהלת הרשת

טלפון 03-6081888
פקס 03-6081877
כתובת מגדל אלון 2 יגאל אלון 94 תל אביב, מיקוד 6789139

שאלות נפוצות

  • איך המחיר נמוך כל כך?

    הזמנת חופשה כ-3 חודשים עד חצי שנה מראש מבטיחה את מקומכם במלון ולכן אתם נהנים ממחיר נמוך במיוחד.ככל שתזמינו חופשה למועד מאוחר יותר, כך תיהנו ממחירים מפנקים יותר. 

  • למה כדאי להזמין זמן רב מראש?

    הזמנה מוקדמת מראש – כ-3 חודשים עד חצי שנה – מבטיחה הנחה בלעדית של עד 50%. בנוסף, בהזמנה מוקדמת נשמר עבורכם החדר שאותו הזמנתם, ונוח יותר להיערך לנופש כשמועד היציאה לחופשה ידוע זמן רב מראש.

  • האם ההזמנה באתר בטוחה?

    ההזמנה באתר פתאל על הזמן בטוחה לחלוטין. שרתי האתר מוגנים בפני פריצות ותהליך התשלום מאובטח כולו.

  • איך מבטלים הזמנה?

  • ביצעתי הזמנה באתר – מה עכשיו?

    עם סיום ביצוע ההזמנה, הדפיסו ושימרו אותה למועד החופשה. כעת, המתינו לנופש וצפו לפינוקים בלתי נשכחים.

  • האם ניתן להזמין דיל לתאריך ולמלון השונים מאלו המופיעים באתר?

    לא. הדילים למלונות ולתאריכים ב"פתאל על הזמן" מובנים מראש ולכן גם אינם ניתנים לשינוי. מאחר שהדילים עולים בצורה רנדומלית ומשתנה, מומלץ לעקוב אחר המתפרסם באתר ולבדוק את היצע המבצעים.

  • האם ניתן לבצע את ההזמנה טלפונית?

    לא. מאחר שאתר "פתאל על הזמן" מבוסס על הזמנות באינטרנט בלבד, ניתן להזמין את המבצעים המתפרסמים בו אך ורק דרך האתר.

  • הדיל שרציתי להזמין הסתיים. האם יוקצו חדרים נוספים לאותו מבצע?

    לא. אין הקצאות נוספות לדילים שהסתיימו. הדילים בפתאל על הזמן מוגבלים בזמן ובכמות חדרים – כל הקודם זוכה!

  • האם ניתן לשלם במזומן או בהעברה בנקאית?

    ניתן לשלם בהעברה בנקאית במקרים חריגים בלבד ובתיאום מראש מול מרכז ההזמנות של רשת פתאל: 03-5110000

  • האם ניתן לשלם במלון על החופשה או השדרוג?

    לא. החיוב עבור החופשה יתבצע במהלך 7 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה. התשלום מתבצע דרך כרטיס האשראי שהוזן בתהליך אישור ההזמנה.

  • האם ניתן לקבל את ההנחה גם על הזמנת חדר משודרג?

    כן. ניתן לשדרג את החדר עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה וליהנות מהנחת האתר. (ללא יולי- אוגוסט וחגים)

  • האם שדרוג חדר תוך 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה כרוך בתשלום?

    כן, שדרוג חדר כרוך בתשלום. חשוב לדעת: לא ניתן לשדרג לסוגי חדרים וסוויטות המונים פחות משמונה עשרה (18) יחידות במלון.

  • מה גובה ההנחה שמקבלים חברי מועדון "פתאל וחברים" וחבריהם בתאריך יום ההולדת?

  • כיצד ניתן לקבל את הנחת מועדון "פתאל וחברים" על ההזמנה?

  • במידה ואני חבר מועדון "פתאל וחברים", האם אקבל את ההנחה גם על דיל שהוזמן באתר?

לכל השאלות הנפוצות

פרטי המלונות

פרטי המלונות

בחר מלון לפרטי יצירת קשר
טלפון במלון
פקס
כתובת