עד 50% הנחה לחופשת פסח
שאלות נפוצות

1. מתי מסתיימים מבצעי החגים?

המבצעים יסתיימו בתאריך אקראי


2. למי מיועדות החופשות הבלעדיות עד 50% הנחה?

רק חברי מועדון פתאל וחברים ומצטרפים חדשים יוכלו ליהנות מהדילים הבלעדיים עד 50% הנחה,

מומלץ להתחבר מראש לאתר ובכך לחסוך זמן יקר ולתפוס את הדילים הכי שווים.

 

3. האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

לא, המבצעים זמינים באתר פתאל על הזמן וחברים בלבד. מומלץ להירשם לקבלת עדכונים ישירות למייל כדי להיות הראשונים שיודעים על המבצעים.


4. מהם מועדי החופשות שיתפרסמו בדילים?

כל הדילים בנויים כך שיתאימו במיוחד לתאריכי פסח שיתקיים בחודש אפריל 2025.

 

5. האם ניתן לבחור תאריכים ספציפיים?

לא, התאריכים לדילים קבועים מראש ואינם ניתנים לשינוי.


6. אילו מלונות משתתפים במבצעי החגים?

מגוון מלונות נבחרים ברשת

 

7. האם ניתן לבצע הזמנה למספר חדרים תחת אותו שם?

לא, ניתן לבצע חדר אחד על שם אחד בלבד, לתשומת לבכם, יש להציג תעודה מזהה בהגעה למלון.

 

8. מהו בסיס האירוח בדילים?

בסיס האירוח בדילים משתנה בין מלון למלון. ניתן לראות את בסיס האירוח בדיל עצמו באתר.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, התוספת תהיה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר >

 

9. מהי עלות הוספת ילד?

ילד נחשב מי שגילו בין 2-12 שנים.

תוספת ילד לחדר משתנה בין מלון למלון. ניתן לבחור את הרכב החדר הרצוי במהלך ביצוע ההזמנה.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, התוספת תהיה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר >

 

10. מהי עלות הוספת תינוק?

תינוק נחשב מי שגילו בין 0-2 שנים.

המחיר המלא להוספת תינוק הנו 55 שקלים. הנחת הדיל לפסח תקפה במקרה של הוספת תינוק, והעלות תיגזר מתוך המחיר המלא (לדוגמא, במקרה שהנחת הדיל היא 50%, עלות הוספת התינוק תהיה 50% מתוך 55 ש''ח). כמו כן, ישנם מלונות בהם הוספת תינוק כרוכה גם בשדרוג החדר.


11. מהי עלות שדרוג החדר?

עלות שדרוג החדר משתנה בין מלון למלון. הנחת הדיל תתאפשר שבוע מרגע ביצוע ההזמנה עבור חדרים המונים מעל 18 מסוגם במלון.

 

12. מהי מדיניות הביטולים?

מידע לגבי מדיניות הביטולים ניתן לקרוא בתקנון האתר >

 

13. האם ניתן לשלם בתשלומים?

מידע לגבי מדיניות התשלומים ניתן לקרוא בתקנון האתר >

 

14. האם הדילים נמצאים גם באתר הבית של רשת פתאל?

לא, הדילים בלעדיים לאתר פתאל על הזמן וחברים בלבד ורק דרכו ניתן לבצע את ההזמנה.


15. מתי משלמים על ההזמנה?

התשלום מתבצע מראש, באמצעות כרטיס אשראי בלבד ועפ"י מספר התשלומים שנקבע ע"י מזמין האירוח באתר לאחר מכן לא יהיה ניתן לשנות את מס' התשלומים ואת מספר כרטיס האשראי.

מידע נוסף בתקנון האתר >

 

16. האם חברי "פתאל וחברים" זכאים להנחה עבור שדרוגים/ ארוחות?

כן, חברי המועדון יוכלו ליהנות מהנחה בסך 10% מהמחיר המלא של השדרוג/ הארוחה.

 

17. האם במסגרת "הטבת הלילה ה- 11" לחברי המועדון, ניתן יהיה לצבור לילות בחופשות אלו?

לא, משום שצבירת הלילות אינה כוללת את אתר פתאל על הזמן וחברים, בהתאם לתקנון המועדון

 

18. האם קיימים גם חדרי נכים ?

קיימים חדרי נכים בכמות מוגבלת בהתאם לכל מלון, אך לא ניתן לציין בקשה לחדר נכים בעת ההזמנה במבצע. אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות: 03-5110095 ולבקש להעביר את ההזמנה לחדר נכים.


19. כיצד יודעים שההזמנה בוצעה ונקלטה בהצלחה?

בסיום התהליך יישלח אישור הזמנה למייל, ללא אישור הזמנה ההזמנה אינה תקפה.


20. האם קיימים חדרים עם דלת מקשרת ?

קיימים חדרים עם דלת מקשרת - בתוספת תשלום. כמות חדרים אלה מוגבלת בהתאם לכל מלון.

לא ניתן לציין בקשה לדלת מקשרת בעת ההזמנה במבצע, לכן אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות ולהגיש את הבקשה: 03-5110095.

  

21. אם המצב הביטחוני לא מאפשר לי להגיע?

במידה והמציאות הביטחונית לא תאפשר אירוח, תינתן האפשרות לבטל ללא דמי ביטול 

  

צאו גאונים ושריינו עכשיו את חופשת החגים!


לחופשת חג פסח עד 50% הנחה >



לראש העמוד