חגיגות פתאל על הזמן – שאלות נפוצות
המכירה הסתיימה!

נתראה בחגיגה הבאה...





1. האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

לא, המבצעים זמינים באתר פתאל על הזמן בלבד. מומלץ בחום להירשם באמצאות הקישור שבראש ובתחתית העמוד לקבלת עדכונים ישירות למייל כדי להיות הראשונים שיודעים על המבצעים


2. מהם מועדי החופשות שהתפרסמו בדילים?

הדילים מתוכננים לחודשים ינואר - פברואר 


3. האם יש מינימום לילות?

בהתאם לדיל שנבחר, בחלק מהדילים תתבקשו לבצע הזמנה במינימום לילות מסוים ובחלק מהדילים לא תתבקשו כלל.


4. האם אפשר לבחור תאריכים ספציפיים?

לא, התאריכים לדילים קבועים מראש ואינם ניתנים לשינוי.


5. האם ניתן לבצע הזמנה למספר חדרים תחת אותו שם?

לא, ניתן לבצע הזמנה של חדר אחד על שם אחד בלבד. לתשומת לבכם, יש להציג תעודה מזהה בהגעה למלון.


6. אילו מלונות משתתפים במבצע?

מלונות נבחרים ברשת פתאל


7. מהו בסיס האירוח בדילים?

בסיס האירוח בדילים משתנה בין מלון למלון. ניתן לראות את בסיס האירוח בדיל עצמו באתר.


8. מהי העלות של הוספת ילד?

ילד נחשב מי שגילו בין 2-12 שנים. תוספת ילד לחדר משתנה בין מלון למלון. ניתן לבחור את הרכב החדר הרצוי במהלך ביצוע ההזמנה.


9. מהי העלות של הוספת תינוק?

תינוק נחשב מי שגילו בין 0-2 שנים. העלות להוספת תינוק הינה 55 ₪ ובמלונות מסוימים הוספת תינוק מצריכה שדרוג חדר בתוספת תשלום.


10. מהי עלות שדרוג החדר?

שדרוג החדר במחיר מלא היות ואינו נכלל בהנחת הדיל. מחיר השדרוג משתנה בין מלון למלון. במקרה שסוג החדר אינו מונה מעל 18 חדרים במלון, עלות השדרוג במחיר מלא.

אם ברצונכם לשדרג במחיר מלא, תוכלו לעשות זאת במהלך ביצוע ההזמנה.


11. מהי מדיניות הביטולים?

מידע לגבי מדיניות הביטולים ניתן לקרוא בתקנון האתר >


12. אם המצב הביטחוני לא מאפשר לי להגיע?

במידה והמציאות הביטחונית לא תאפשר אירוח , תינתן האפשרות לבטל ללא דמי ביטול


13. האם ניתן לשלם בתשלומים?

מידע לגבי מדיניות התשלומים ניתן לקרוא בתקנון האתר >


14. האם הדילים נמצאים גם באתר פתאל?

לא, הדילים מתפרסמים באתר פתאל על הזמן בלבד, ורק דרכו ניתן לבצע את ההזמנה.


15. מתי משלמים על ההזמנה? 

התשלום מתבצע מראש, באמצעות כרטיס אשראי בלבד. מידע נוסף בתקנון האתר >


16.מהי עלות תוספת ארוחת ערב?

במלונות בהם מוגשת ארוחת ערב, ניתן להוסיף - בתשלום מלא.

עלות ארוחת הערב שונה בין מלון למלון.


17. האם חברי המועדון זכאים להנחה נוספת על המבצעים?

בהחלט. מועדון פתאל וחברים מעניק הנחה נוספת בסך 10% על המבצעים הקיימים.


18. האם במועדון פתאל וחברים ניתנת הנחה עבור שדרוגים/ ארוחות?

כן, חברי המועדון יוכלו ליהנות מהנחה בסך 10% מהמחיר המלא של השדרוג/ הארוחה.


19. האם במסגרת "הטבת הלילה ה- 11" לחברי המועדון, ניתן יהיה לצבור לילות בחופשות אלו?

לא, משום שצבירת הלילות אינה כוללת את אתר פתאל על הזמן, בהתאם לתקנון המועדון>


20. האם קיימים גם חדרי נכים?

קיימים חדרי נכים בכמות מוגבלת בהתאם לכל מלון, אך לא ניתן לציין בקשה לחדר נכים בעת ההזמנה במבצע. אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות: 03-5110095 ולבקש להעביר את ההזמנה לחדר נכים.


21. כיצד יודעים שההזמנה בוצעה ונקלטה בהצלחה?

בסיום התהליך יישלח אישור הזמנה למייל, ללא אישור ההזמנה אינה תקפה .


22. האם קיימים חדרים עם דלת מקשרת?

קיימים חדרים עם דלת מקשרת - בתוספת תשלום מלא. כמות חדרים אלה מוגבלת בהתאם לכל מלון. לא ניתן לציין בקשה לדלת מקשרת בעת ההזמנה במבצע, לכן אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות ולהגיש את הבקשה: 03-5110095


לכל הדילים>



לראש העמוד